
Povinně zveřejňované informace orgánů veřejné správy
Obec Hladké Životice
- Oficiální název
- Důvod a způsob založení:
- Organizační struktura
- Kontaktní spojení
- Bankovní spojení
- IČO: 00848468
- DIČ: organizace není plátcem DPH
- Rozpočet v tomto roce: možno stáhnout ZDE
- Žádosti o informace
- Příjem žádostí a další podání
- Opravné prostředky
- Formuláře
- Návody pro řešení nejdůležitějších životních situací
- Nejdůležitější předpisy:
- Sazebník úhrad za poskytování informací: možno stáhnout ZDE
- Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
- Seznam organizací zřizovaných obcí
Obec Hladké Životice
Zákon č. 128/2000 Sb. o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů. "Obec je základním územním samosprávným společenstvím občanů; tvoří územní celek, který je vymezen hranicí území obce. Obec je veřejnoprávní korporací, má vlastní majetek. Obec vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající".
Zastupitelstvo obce
Rada obce
Starosta
Místostarosta
Výbor kontrolní a finanční
Zaměstnanci zařazeni do Obecního úřadu
Rada obce
Starosta
Místostarosta
Výbor kontrolní a finanční
Zaměstnanci zařazeni do Obecního úřadu
Případné platby můžete poukázat: Česká spořitelna a.s., Fulnek
č. účtu: 1764162389/0800
č. účtu: 1764162389/0800
Získat informace, podávat žádosti a stížnosti atd. lze osobně prostřednictvím Obecního úřadu, Hlavní 208.
Dále písemně na adresu úřadu:
Obecní úřad Hladké Životice
Hlavní 208
742 47 Hladké Životice
Dále písemně na adresu úřadu:
Obecní úřad Hladké Životice
Hlavní 208
742 47 Hladké Životice
V případě, že je žádost podána ústně, zaměstnanec Obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.
V případě, že je žádost podána písemně /včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo poštou/, musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
komu je žádost určena,
jaká je konkrétní informace je požadována
kdo žádost podává.
Poskytnutí požadované informace o přijetí podání nebo upřesnění žádosti - do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován(§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Obecní úřad posoudí obsah žádosti a dále bude postupovat podle § 14 odst. 3 zákona.
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti Obecního úřadu či obci jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena(§ 14 odst. 3
písm. b) zákona) do tří dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulována příliš obecně je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm a) zákona) - do sedmi dnů od podání.
Podání odvolání žadatele po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16 odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu o předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu Obú (§ 14 odst. 3 písm a) zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
V případě, že je žádost podána písemně /včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo poštou/, musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
komu je žádost určena,
jaká je konkrétní informace je požadována
kdo žádost podává.
Poskytnutí požadované informace o přijetí podání nebo upřesnění žádosti - do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován(§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Obecní úřad posoudí obsah žádosti a dále bude postupovat podle § 14 odst. 3 zákona.
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti Obecního úřadu či obci jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena(§ 14 odst. 3
písm. b) zákona) do tří dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulována příliš obecně je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm a) zákona) - do sedmi dnů od podání.
Podání odvolání žadatele po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16 odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu o předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu Obú (§ 14 odst. 3 písm a) zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
odvolání se podává písemně na adresu Obecního úřadu
odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum, místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.
O odvolání rozhoduje:
rada obce, jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
krajský úřad, jed-li o informace spadající do přenesené působnosti
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
odvolání se podává písemně na adresu Obecního úřadu
odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum, místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.
O odvolání rozhoduje:
rada obce, jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
krajský úřad, jed-li o informace spadající do přenesené působnosti
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Typizované formuláře jsou k dispozici na obecním úřadě, ostatní formuláře jsou k dispozici ke stažení v rubrice úřední deska.
Obecní úřad se řídí těmito předpisy:
Ústava ČR
zákon č. 128/2000 Sb. o obcích v platném znění
zákon č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
Tyto předpisy obsahují základní ustanovení, samostatnou působnost, přenesenou
působnost, hovoří o činnosti zastupitelstva obce, rady obce, o starostovi a úřadu.
Jmenované zákony jsou k dispozici na Obecním úřadě.
Ústava ČR
zákon č. 128/2000 Sb. o obcích v platném znění
zákon č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
Tyto předpisy obsahují základní ustanovení, samostatnou působnost, přenesenou
působnost, hovoří o činnosti zastupitelstva obce, rady obce, o starostovi a úřadu.
Jmenované zákony jsou k dispozici na Obecním úřadě.
Základní škola Hladké Životice okres Nový Jičín, příspěvková organizace
Mateřská škola Hladké Životice okres Nový Jičín, příspěvková organizace
Mateřská škola Hladké Životice okres Nový Jičín, příspěvková organizace
Zveřejněno 27.10.2005 v 16:37 hodin