Menu

Království perníku

TIC Heřmanův Městec získalo Certifikát I. stupně Českého systému kvality služeb

Zástupci Ministerstva pro místní rozvoj ČR předali, v pondělí 27. 1. 2014 v poděbradském hotelu Bellevue-Tlapák, historicky první certifikáty kvality Českého systému kvality služeb. Převzali si je zástupci 21 subjektů, které se úspěšně zapojily do projektu zaměřeného na zvýšení kvality služeb v tuzemském cestovním ruchu. Slavnostního předávání certifikátů se zúčastnili Martin Písař za TIC Heřmanův Městec a Bohumil Starý za Autokempink Konopáč, kteří oba pro své organizace získali certifikáty kvality.
Turistické informační centrum (TIC) Heřmanův Městec jako vůbec první organizace v České republice, zavedla požadavky Českého systému kvality služeb (ČSKS) a splnila všechny podmínky pro udělení Certifikátu I. stupně. Za tuto organizaci se trenérem kvality služeb I. stupně stal Martin Písař, který postupně v organizaci zavedl všechny požadavky ČSKS. V rámci procesu certifikace byla stanovena i vize organizace:
Vizí Turistického informačního centra Heřmanův Městec je představit turistům a žákům široký a zajímavý potenciál města a jeho okolí. Zprostředkovat umění, kulturu, historii a přírodu prostřednictvím prožitého zážitku. Vydat plán města s vyznačením a popisem všech turistických atraktivit a zajímavostí, podle kterého návštěvník pozná vše, co Heřmanův Městec nabízí. Veškeré potřebné informace vedoucí ke spokojenosti návštěvníka při jeho pobytu v regionu se zavazuje poskytovat kvalitní a vstřícný personál.

Dále chce TIC rozvíjet:
- Geolokalitu Národního geoparku Železné hory v atriu TIC.
- Rozšíření nabídky certifikovaných výrobků ŽELEZNÉ HORY, regionální produkt.
- Turistické produkty města a jeho okolí.
- Spolupráci se školami, kterým nabídneme ucelené programy pro školy.

Svým příběhem chce inspirovat i další poskytovatele služeb v cestovním ruchu k zapojení se do tohoto inovativního systému.

Co je vlastně Český systém kvality služeb:
Jedná se o dobrovolný inovativní nástroj, který pomáhá ke zvyšování kvality služeb v organizacích v oblasti cestovního ruchu. Vlastníkem je Ministerstvo pro místní rozvoj ČR. Koncepce vychází z jednoduchých zásad řízeni kvality, přičemž jeho filosofii je poznání potřeb zákazníka a neustálé zlepšování kvality poskytovaných služeb v organizacích. Více o ČSKS a možnosti registrace na www.csks.cz

Pojďte i vy s námi cestou kvality a zapojte se!

Martin Písař
TIC Heřmanův Městec
DALŠÍ INFORMACE: MAS Železnohorský region
Zveřejněno 04.02.2014 v 17:03 hodin